2011-02-15

Day 10- What I wore today

Idag började min vakna tillvaro på gymmet imorse iklädd en scouttröja, ett par stretchiga gamla byxor och ett par extremt obekväma, klumpiga och fula träningsskor som jag hade tänkt ersätta med ett par nya, om jag hittar nåt bra (och prisvärt i USA..)
Efter frukost och dusch gjorde jag mig redo för skolan och just nu är det lite praktisk klädsel som gäller. Det vill säga, jag vill inte smutsa ner de kläder som jag gillar och använder ofta och ska ha med mig till Amerikat. Så under dagens två föreläsningar med en av världens mest omständiga irländare, hade jag på mig ett par illasittande jeans, en luvtröja från Old Navy och ett annat par värdelösa skor i läderimitation (läs: plast).
Dagens tredje outfit, det som jag har på mig nu, är mysbyxor från flygplan, Qantas tror jag, och ett par gosiga strumpor i rosa ull.
Shit alltså, modebloggande är rättså mycket roligare när modebloggaren har pengar (och stil.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar