2011-02-13

I huvudet på Jessica Malkovich

Jag är redo för vår som typ alla andra i landet Sverige. Jag tänker ofta på vad Alex Schulman skrev en gång om att han hade fått ett email av Gud där Gud bad Alex att meddela svenska folket att det inte var tänkt att man ska bo i Sverige året om. Gud skapade Sverige som ett litet sommarland, inte för året-runt boende.
Igår var Emelie och Malena här och vi hade en kalorikväll, kan man kalla det. Chips, dippa, McDonalds, godis och cola. Jag var sockerhög och fnittrig och glad att få prata skit med dem. När de hade åkt hem så skypade jag lite med min Eric i Tyskland. Han är så söt. Och jag är väldigt redo att få kramas med honom igen på torsdagkväll.

Men först väntar en vecka med lite jobb imorgonkväll, lite skola och en massa förbereda och packa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar