2011-04-27

God, my brain is boiling!

Det finns så himla mycket jag vill ha. Som jag önskar åt mig och de som står nära mig. Det finns en massa riktningar mitt liv kan ta och en massa alternativ som jag tycker om och hoppas på. Jag ser fram emot framtiden och är samtidigt rädd för den, för att mina förväntningar är för höga och för att saker och ting skär sig och går sönder. Samma saker som jag är orolig för kan i nästa stund vara de som jag längtar efter mest. Jag kan knappt tänka på allt utan att få ont i magen och tårar i ögonen, jag vet ju vad jag vill, men inte hur jag ska få det och jag är egentligen livrädd för att prata om det utan att peppra i trä konstant, men samtidigt mår jag bra av att blotta mig för mina vänner och innerst inne är det skönt att bekänna färg ibland. Suck. Väldigt emotionell just nu tror jag, vet inte om jag ska skylla på Eric, våren eller nåt annat. Ville bara få ut lite bokstäver på en internetsida. Hej.

The woman who fueled all this, Bethenny Frankel, my favorite famous person at the moment.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar