2011-05-05

Idiotjävlar.

Känner att det är på tiden att jag också yttrar mig om den irritation som alla normala människor i min klass känner gentemot dem som inte är normala. Just nu är vi väl en.. 100 pers kanske (?) som läser två kurser parallellt, dessa människor kallas alltså just nu klasskamrater. Och i denna saliga blanding av människor finns 10 svenskar som jag gillar, nån amerikan, kanadensare och nån till som är helt okej. Säg 20 stycken sammanlagt då, som jag tycker har hjärta och hjärna på rätta ställena. Resten är jag antingen totalt likgiltig mot eller vill kräkas på. Resten av det här inlägget ska handla om de jag vill kräkas på. Mitt största problem med denna samling människor, och jag inser att dessa åsikter inte är särskilt smickrande för mig personligen men det måste helt enkelt sägas, är deras idioti. De öppnar munnen på helt fel ställe, eller så öppnar de inte munnen alls. Alla deras frågor, åsikter, tankar och kommentarer är idiotiska. Jag orkar knappt ens tänka på det mer.
Förra terminen retade vi oss mest på de som har kommit in på programmet trots att de pratar engelska som en bunke femåringar och aldrig fattar nåt. Denna terminen retar vi IHJÄL oss på alla självutnämna besserwissrar och deras never ending svenglish.

Vad finns det mer att säga? Suck.

(Med viss reservation för att jag kommer bli en sån själv när jag ska plugga i Australien till våren...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar