2011-01-23

Är man lat så är man.

Testar att blogga från sängen här hemma hos mamma och pappa eftersom hela övervåningen är iskall och jag känner mig lat. Mår iallafall bättre än igårkväll men har lite dåligt samvete för att vi stack ifrån festen så tidigt. I och för sig med goda ursäkter, men ändå. Idag väntar födelsedagsmiddag hemma hos lillasyster som jag inte sett på ett tag. Innan dess planerar jag att läsa lite kurslitteratur och försöka få tag på min tysk.. Han är på weekendresa med grabbarna i Tübingen och dricker öl i princip dygnet runt så får väl se i vilket skick han är. Jag ger honom en timme till tror jag innan jag slår en signal.
Fasen, nu hittade jag en trevlig skönlitterär bok också.. Har blivit så himla dålig på att läsa romaner fast det egentligen är en av mina favoritsysselsättningar. Blir liksom så när man måste läsa fler kilo text för skolans räkning så vill ögonen hellre kolla på tv efter det. Eller nåt. Jag ska bli bättre på bilkörning.


Jobbig kurslitteratur eller gastkramande tyskroman?


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar