2011-01-23

Lördagskvällen.

Jag har varit på inflyttningsfest ikväll hos Gabriella och Johan. En massa bra och roliga människor var där. Jag tillbringade cirka tjugo minuter framför tvn och såg Sverige vinna över Danmark i handboll. Den matchen spelades i Malmö och där satt min bästa kompis Emelie och tittade på. Jag letade efter henne så fort de visade bilder på publiken, men uppenbarligen är det lättare att få synas om har målat svenska flaggan på brösten. Det hade nog inte Emelie. Efter matchen gick vi ner på nedanvåningen och hängde i köket. Visst blir det alltid så, att folket samlas i köket? Malena var där, min andra bästis, och hennes pojkvän Tony. Det var mest dem jag pratade med. Och så drack jag en massa massa vatten för att spola rent urinröret mitt, vete sören hur det gick, pissade stup i kvarten utan vidare resultat. Äter antibiotika, men det hjälper inte ett skit känns det som.
Så det slutade med att vi körde hem när Malena fick ont i magen och Tony druckit upp de 10 öl som Malena krävde att han drack. Nu går jag också och lägger mig. Innan min salongsberusade pappa kommer upp och ska diskutera världspolitik.
Hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar