2011-10-16

Att hata den blinkande pinnen.

Den där blinkande jäkla markören gör mig så himla streesad! Jag har tid på mig idag och jag vet att jag borde skriva en massa och få undan saker, men när den blinkar loss så blir jag galen och gör såhär istället: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa , eller såhär: jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssshhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. OOch så bara sitter jag och tittar på de långa raderna av bokstäver. Börjar google idiotiska grejer, kollar Facebook ännu en gång eller bara sitter och tittar på mina fötter. Motivation. Jag vet ju att jag hatar mig själv när kjag spar allt till sista minuten. Faktan finns här inne, i lilla kokosnöten, men den vägrar komma ut genom fingrarna och få rätt tangenter nertryckta. Suck. Att blogga gick ju uppenbarligen bra.

1 kommentar:

  1. Hej, jag heter Malin, och jag känner precis som Jessica! ;)

    SvaraRadera