2010-11-11

Bloggfix

Det visade sig att det här med att fixa bloggar var svårare och krävde mer tid än jag trodde. Som tur är så har bror min, annars stark konkurrent till datortiden här hos mor och far, fullt upp med att göra om mitt (och Jannickes) gamla rum till sitt stora rum. Jag drar och uppdaterar och fixar och uppdaterar och justerar och uppdaterar men.. Ja.. Förhoppningsvis blir det väl okej så småningom annars får jag fråga E om han kan ta över.
Den här bastlade jag iallafall ihop själv med det fruktansvärt praktiska bildprogrammet Word. Man hör ju inte alls på namnet vad det egentligen ska användas till..


Jag gjorde crepes och pannkakor till männen i huset och fick faktiskt ett tack för maten från min bufflige far också som annars kan vara ganska.. kortfattade? Dessutom är jag mest lik honom till utseendet. Ja. Vi lämnar svamlandets blogg för den här gången. Bis zum nächsten Mal!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar