2010-11-25

Jag är stammis på flygplanen till Frankfurt

Ojeojeoje, tiden går.
Hela förra veckan blev det inget bloggande när gamla chefen från Frankfurt ringde i panik och sen flög hon mig dit, dagen efter i princip. Det blev en vecka i gamla välkända Frankfurt med äppelvin, Grace, svenskar, tyskar, kalas och allt annat som hör till. Jag trivs så fint där.
Men. Det är också så att när jag umgås med Grace 2 år så saknar jag mina klasskamrater som faktiskt, inte alla, långt ifrån alla, är lite smartare och mer utmanande att prata med. Skolan är kul.
Så i söndags kom jag hem och gissa nu vad som händer imorgon? Jag ska åka till Frankfurt. Men det är bara över helgen och sen blir det inget mer förrän dagen innan julafton.
Så. That's my life right now. An episode of Glee and then I'll finish packing.


Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar