2011-09-20

Att inte kunna kommentera när man vill.

Jag fick nys om att "min skitblogg inte går att kommentera". De vänliga orden kom från lillasyster och jag försökte ta reda på orsaken till problemet. Förhoppningsvis ska det alltså gå att kommentera nu. Och det gillar jag ju att det gör!
Min hjärna bubblar just nu av saker som ska göras, mest innan måndag då min ansökan till universitetet i Adelaide ska lämnas in. Många papper de behöver därborta kan jag säga, det är ju viktigt att det blir rätt. Det intressanta är att jag inte ens börjat med visumansökningen och allt annat krafs som ska ordnas sen. Nu handlar det bara om referenser, ansökningsformulär, betyg, intyg och andra vita a4 fyllda med viktig text.
Egentligen har jag två hyffsat roliga historier att berätta från mitt barnvaktande igår, men just nu får det vänta. Snacka om cliffhanger!

1 kommentar:

  1. ÄNTLIGEN! Din syster gjordeh elrätt när hon skrev det hon gjorde. Jag har ju kunnat kommentera med min gmail adress, men eftersom jag inte använder den längre känns det dumt. Så nu blir det rätt! Saknar dig här och tack förresten för boklistan. Tar du med en av dom när du kommer hit (när nu det är?)? PUSS och massa kärlek

    SvaraRadera